יום הולדת ליחיאל

This item was filled under [ Yehiel יחיאל ]

15.4.2007
דברים שנשא יחיאל במסיבה לרגל יום הולדתו
אשר חל בערב פסח תשס”ז

אני רוצה להודות לכל אלה שהכינו את מסיבת יום הולדתי בהגיעי לגבורות.

כמה נעים לי להיות מוקף בבני בכלותי נכדי ונכדותי, וכמובן באשתי היקרה המלווה אותי בברית נשואין 57 שנים. ואני נרגש במעמד זה כשאני עטוף באהבה של כולכם ובמיוחד לארבע אמהות ושלושה אבות שהם עכשו חלק חשוב של המשפחה הידועה של משפחת יפת משפחה למופת סניף רעננה.  המסיבה הזאת היא למעשה מימוש של החלום שלי. וכשאני משקיף ממרומי גילי ורואה לפני איזה ירושה אני משאיר אחרי אני מתמלא גאווה. אם אני צריך להשוות וללכת אחורה במנהרת הזמן ולבדוק את קורות חיי אני מוצא שהתחלתי לעבוד כבר בגיל 16 מיד לאחר שגמרתי בית ספר עממי הייתי צריך לצאת לעבודה כדי לתמוך בפרנסת המשפחה, עבדתי ביום ולמדתי בערב בבית ספר מקצועי מקס-פיין בתל אביב. ואם להסתכל עוד יותר אחורה – הורי לא למדו בכלל בבית ספר, אבי למד אצל המורי בבית הכנסת וגם באוניברסיטה של החיים. זכיתי לראות את פרי עמלי ועודי בחיים, אני קוצר היום את מה שזרעתי ונהנה מהפירות של העצים שנטעתי ומהערוגות ששתלתי.


באתי לגור ברעננה בשנת 1973 וארנון בא בשנת 1976 ואיתמר בשנת 1980 ואילן בשנת 1992. כולם גרים מסביבי וכשאני מסתובב ברעננה אני חש גאווה. ארנון ואיתמר עובדים בחברת החשמל ואילן עובד כעצמאי בעל משרד של ראיית חשבון בשלב של התפתחות מרשימה.


ואני רואה את ארבעת נכדותי שלמדו ולומדות באוניברסיטה ואני מקווה שגם הנכדים ילכו בעקבותיהן. הורי העניקו לי את כל מה שהיה באפשרותם לתת, וזה היה בעיקר ערכים של נתינה של יושר של אהבה מכל הלב, ואת כל זה אני מעניק לילדי ולכל המשפחה.


תודה!


יחיאל יפת


Tagged with: [ , ]
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Comment