יחיאל נפרד מחברה יקרה – חיה אלחנתי ז”ל

This item was filled under [ Yehiel יחיאל, שונות ]

21-1-2012

אנחנו כולנו מזועזעים ומבכים על לכתה מאתנו של ידידתנו שהיא גם כאחותנו  שנפרדה מאתנו בחטף ובפתאומיות מבלי שידענו שהייתה חולה במחלה קשה כל כך, איך לא הבחנו בכך למרות שידענו בזמן האחרון שהיא הרגישה לא טוב ואנחנו סברנו שהיא תתגבר על מחלתה, כי היא השתתפה בכל האירועים שלנו אשר כללו ימי הולדת וחגי ישראל והיא כאישה דתית כנראה שהיא האמינה שתתגבר על הכול ולכן החליטה להסתיר מאתנו את הכאבים שלה והתייסרה  בשקט וכך היא מנעה מאתנו את סבלותיה וכל זה היא חשבה שהכול יעבור  בשלום.

אני זוכר שהייתה לי אתה שיחה בענייני דת ואני התבטאתי שאני אוהב את הדת  אבל לא את הדתיים כי הם היו ופעלו נגד הנשים והם לא מרשים להן להיכנס יחד עם הגברים לבית הכנסת אלא רק ”לעזרת נשים” ובזמן האחרון גם לא לשמוע אפילו ”שירת נשים” ושאני כל חיי הייתי פמניסט וכתבתי על זה בדפים שכתבתי על ”תולדות חיי” היא שמעה אותי בשקט ולא היה בינינו וויכוח על הנושא  הזה , ואני לא ידעתי עד היום הזה אם הסכימה אתי או לא.

 ואתה דוד אלחנתי כידוע לנו על ידי הבן שלי ארנון שאמר לי אבא אתה יודע שדוד הוא האח  הרביעי שלנו ועניתי לו שלא ידוע לי שאני אבא לארבעה בנים כי זה היה יכול לזכות אותי במס הכנסה ועל כן אני לקחתי בחשבון שמאחר שאמי סיפרה לי שהיא ילדה לפני שאני נולדתי בן שהיה שמו דוד על השם אביה דהיינו ע’ש הסבא שלי ככה שהשם הזה לא זר לי  ולכן נקבע  שמי יחיא שאני אשאר בחיים ואכן נשארתי בחיים.

דוד יקיר שלנו, אני רוצה שתדע שאני קיבלתי את הבשורה המרה על מותה של חיה ז’ל בהפתעה  גמורה כי לא תיארתי עד כמה היה מצבה חמור ואני התפרצתי בבכי מר שנמשך לסירוגין כל היום ורציתי לבוא להלוויה שלה כל הבנים שלי הטילו עלי סגר וגם הדסה לא הסכימה שאני אצא , אני כל הימים האלה הרגשתי רע מאוד גם בקשר אליך איך עכשיו אתה תתפקד ואיך תוכל לבצע  את  כל המשימות שהשאירה לך רעייתך האהובה והחכמה. כי אשתך הייתה אשת חייל ותפקדה גם כרעיה  וגם בעבודה,  כי אשתך הייתה כפי שנכתב במקורותינו ” אשת חייל מי ימצא ורחוק מפנינים מכרה בטח בה לב בעלה ושלל לא יחסר גמלתהו טוב ולא רע כל ימי חייה ” ולכן אתה צריך לתפקד גם בבית וגם בעבודה ולכן והיות כמו שאמרנו מקודם שאנחנו כולנו עכשיו משפחה גדולה ולא נשאיר אותך לבד ומתחייבים בזאת ובמעמד זה שאנחנו נעזור לך לבצע את כל המשימות.

אדוני נתן ואדוני לקח יהי שם אדוני מבורך מעתה ועד עולם אמו ואמן  ,

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

One Comment on “יחיאל נפרד מחברה יקרה – חיה אלחנתי ז”ל”

  • benjaffe
    29 January, 2012, 22:41

    נעצבנו לשמוע על לכתה של חיה אלחנתי

    אנא מסור לדוד את תנחומי משפחת יפת

Leave a Comment